För mycket information, Wild & Crazy damer i medelåldern är den moderna Slampan!!


Shit, jag har för mycket information – alldeles för mycket för det skall vara nyttigt egentligen. För inte helt olikt en präst, verkar människor öppna sina hjärtan och delge mig massa saker – vissa som troligen skulle få en Katolsk präst i sin biktstol abdikerar och välja den satanistiska kyrkan som ett sunt alternativ……

Som många vet har jag en hög med vänner, framförallt många kvinnliga vänner – och dessa delger mig massa av sina tankar och problem. Seriöst, ni som fortfarande har en bild om den stillsamma och prydliga medelålders kvinnan, som bara bakar, städar och tar hand om allt…. sluta läsa nu om ni inte vill förlora den bilden – för verkligheten ser helt annorlunda ut – mycket annorlunda!

När dessa kvinnor har lämnat sitt fasta förhållande med parten som de har fått barn med utvecklar de sitt rätta jag, och tro mig – vi snackar saker som ni män (inkl mig) bara sett på filmer och hört talas. De släpper fram den slampiga varianten av sig, och ingen går säker längre. Åldersspannet som de arbetar inom – typ 15 år — uppåt, Vissa så desperata att de i stort sett åker över hela Skåne – för agera ut sina dolda sidor – har tom hört talas om ekonomiska förluster bara för leva ut sin slampa.

På dagen är dessa de stabila och pryda kvinnorna inom alla yrken för sedan transformeras till att kunna sluka ett pojklag i fotboll till uppvärmning, och ta fram sidor som hade skrämt skiten ur Mr Grey – typ resa lan och rike runt för att bli ordentligt smiskade är helt naturligt i dessa kretsar.

Bar vetskapen att jag har all den information är skrämmande för jag lever farligt, kanske de bestämmer sig för att ta livet av mig för behålla sina hemligheter – så försvinner jag finns det ett USB minne på säker plats som kommer publiceras.

Det roliga är att vissa av dessa blir dessutom kära i sina unga gossar som knappt behöver raka sig ännu, och då uppstår sorg hos dem – för hur ofta blir det besvarat. Grabbarna har ju skitkul, för de är vana vid tjejer i sin egen ålder som inte direkt är Wild & Crazy – här rullar en tysk Naturfilm över dem hemma på pojkrummet hos mamma ( När mamma är på jobbet)

Jakten på dessa går över olika chattsidor, där man självklart byter bilder på sina könsorgan mm för maximera utfallet – vilket verkar fungera.

 

SÅ alla föräldrar – var inte oroliga för släppa iväg era döttrar på fester mm – det är era pojkar ni ska skydda – för i klorna på dessa Kvinnor försvinner snart all deras oskyldighet och de kommer troligen inte kunna återvända till ett normalt liv, utan lida posttraumatiskt crazy lady syndrom !

Dessa skall inte blandas ihop med MILF – men det återkommer vi till.

 

Jag har all info – låt budgivning börja ………. Hehe

Tack & Förlåt

Kommentera

