Virushelvete, vägrar erkänna sjukdom och hjälper ett par vänner !


Så, har försökt undvika detta länge. Detta hemska som alltid dyker upp vid denna årstiden. Skoningslöst och klasslöst, slår det till helt utan förvarning och når man minst anar det. Trots man går på myten att käka diverse mystiska frukter för C-vitamin Boosta sig, inbillar sig att bara man håller sig varm kan inte virus angripa en och kanske rent av går till en Hälsokostbutik och inhandlar diverse avkok på skumma rötter som de påstår att någon halvskum eremit kokat ihop – troligen stenhög på magic muschrooms – för dyra pengar……….

Men icke kan alla dessa saker förhindra små elaka jävla virus – nix, de anfaller och bara inse det. Gick tom hem lite tidigare från jobbet, för försöka förhindra det. Känns ok nu, men jag vet att de små asen ligger där och lurar…. Väntar, förökar sig i mitt blodomlopp för sedan gå till massiv attack.

Har inte tid, lust eller är sugen på att insjukna – har sett min gode vän Peter vandra runt de sista veckorna som en blek kopia av sitt forna jag, näst intill genomskinlig. Inte kunnat eller orkat med något alls utan endast hasat sig till soffan efter jobbet för hämta sig och försöka tillfriskna. Egentligen ingen skillnad mot i vanliga fall, mer än att han har haft ont i halsen…….

Blev häromdagen medlen i Ello.com – ett nytt globalt socialt nätverk, helt utan reklam och skall tydligen aldrig ha reklam. Man måste bli inbjuden och gränssnittet är inte det hetaste, men det är under utveckling så kan bli bra. Tveksamt att det kommer slå ut FB,Insta mm – men alltid kul med ett nytt.

Dessutom kan det vara bra för vissa så kan de skapa nya profiler och på det viset komma ikontakt med nya icke ont anande offer. Vissa hinner ju slita ut raggningsmöjligheterna rätt fort trots ett hundra miljoner användare.

Jag har som sagt en del trevliga vänner och man försöker hjälpa dem så gott man kan, vilket jag så även tänkte göra idag. En av mina vänner, kvinnlig, ser kanon ut – inga direkta psykiska problem – killar kom ihåg det är en kvinna, så viss tolerans får ni ha.

Stabil inkomst, rätt fram och enligt vad jag har hört helt klart sexuellt aktiv (Knappt inkörd & utforskande läggning) – hon menar att det inte finns några bra killar att dejta där ute – vilket jag hävdar att det finns, seriöst bara för att jag är upptagen måste det finnas ett par till kap.

SÅ hon söker Trevlig Helghane, (kan bli mer) med bra inkomst, skall vara i åldern kring 40 år, färdig med eventuella tidigare relationer, villig att skämma bort henne på alla sätt. Naturligtvis skall du i helt vanlig ordning sätta henne före allt annat trams som arbete, hobbies samt vänner. Alltså de vanliga kraven som ställs idag på det vi tiggare kallade män.

Jag tänkte genomföra första gallringen, för det blir ändå jag som får vara psykolog när du har strulat med henne. Därefter anordnas en trevlig dejt där ni kan utveckla era eventuella önskemål. Skulle detta leda till långvarig relation så är mitt arvode, få hålla ett sanningsenligt tal vid kommande bröllop.

Skulle du vara yngre men nappar på detta så har vi avsättning även för dig, då vi har tillgång till en av de största manslukerskorna i norra Europa. Här är kravspecifikationen inte alls lika hög, typ klara du av att repetera din adress så taxi kan ta dig hem är det fullt tillräckligt – bor du hemma vill hon även ha bild på mamma. Detta då denna är, låt oss säga det fint – kraftigt experimentell gällande herdestunderna i livet. Dock går husdjur bort, inget som attraherar henne i dagsläget – men vad som kommer i framtiden är okänt.

Ansökningar skickas till Iwanttogetused@by.horny.mom.com – med bild och andra väsentlig information.

Så, fega inte ny gossar, visa dessa att ni finns!

 

Tack & Förlåt

 

 

 

Kommentera

