Den stora staden levererar, funderingar i allmänhet och nu drar vi snart igång MILF 2015! Var är ni?


Har haft full fart i 2 dagar, måste säga att jag verkligen älskar pulsen i större städer. Visst, jag älskar vara i Kristianstad – en underbar stad – men behöver det utökade sociala och kreativa livet som bara en större stad levererar. Nu är inte Stockholm en jättestad, men gillar den skarpt. 

Man kan sitta på ett fik och prata med olika människor, för här är alltid massa som reser igenom och är i samma sits som mig själv, man är på resa själv. Detta skapar ibland fantastiska möten eller bara en trevlig pratstund ibland. Dessutom skapar det nya kontakter och bygga ut sitt nätverk är en primär sak – för det är där saker händer och sker!

Naturligtvis är det den stora snackisen – hur fan ska det går för regeringen mm – enkelt, det går åt Helvete ifall ni inte har förstått det – och helt ärligt, vi kommer överleva oavsett om Aftonbladet.se skriver domedags headlines- men det gör det även när någon har pippat i PH.

Sverige kommer inte gå förlorat, dock kommer vi får se nya lösningar – nya koalitioner och det är inget farligt – för så har det alltid varit – och det kommer ändras fler gånger. Så slappna av, och se det mer som ytterligare en dokusåpa som är på TV.

På lördag ska jag träffa lite kul människor som är involverade i projektet MILF of TheYear 2015 – tanken är vi ska ha en lansering i slutet av Januari – det jag nu söker lite är just det – MILF:ar ( Lägg av har förhållande ) – som skulle tycka det vore kul med att vara skribenter – dvs hjälpa till att hålla i gång en MILF-blogg. Jag har några kul på gång, men vill ha fler. Nu sitter många och tänker men jag har inget att skriva om, eller vem vill läsa om mig – tro mig – hur många som helst.

Vi har faktiskt många intressenter på detta projekt och det kommer troligen bli ett stort projekt, med mycket kul event runt det. Det har redan hört av sig kul sponsorer som vill vara med för kunna synas i detta – så NU,  behöver jag JUST dig – så stäck på dig och hör av dig. Återigen ska hela konceptet gå ut på en hyllning till er och då ska ni fan vara med så det blir rätt, ni kan ju inte överlämna detta helt i händerna på en massa män – kan ju bli hur tokigt som helst.

Nu får det bli en kaffe innan jag styr min kosa mot mitt hem och för sedan få sova i min säng! Saknar vissa lite extra mycket nu ❤ Så skönt det ska bli, har ett par timmar på tåget så man hinner göra klart allt man hittat på dessa dagar.

Tack & Förlåt

Kommentera

