Låt valet bli Paradise Hotel – Tänk Hägglund hångla upp Romson!


Satan, jag kommer ha ont troligen överallt imorgon. Ni träningsfreak, nu är jag redo för typ Ironman eller liknande sociala tillställningar – för jag har tagit mig runt på Randiz ett par timmar med elitidrottare i typ 11 års åldern! Jag har passerat genom ogenomträngliga labyrinter, svajande lianer högt över mjuka mattor och mörka labyrinter utan ledljus ens. För kasta mig ner för avgrunder i rasande hastighet och passera genom hinder avsedda för vältrande ormar. 

Naturligtvis vann alla barn över mig på ett förnedrande sätt, men det skall väl ett par års terapi kunna rätta till.

Valkampanj – fan vad den suger! Ok, den är inte igång ännu för fullt – men kan redan se årets tema. Vi snackar skitspridare 3.0 – med turbo! En bonde hade varit avundsjuk – för troligen hade man kunna gödsla hela Skåne på en kvart med detta utbud av munavföring!

Seriöst, jag blir fan mörkrädd – för det verkar som de tror att alla i landet är dreglande, övermedicinerande individer som lullar runt och bankar skallen i madrasserade väggar.

Det bara vräker ut den ena analysen efter den andra av diverse på alla sidor, framförallt används diverse historiska jämförelse som får mig inse att helt klart behöver svenska skolan fixas till – för de flesta historiska jämförelse saknar helt koppling till verkligheten.

Sen ska man bara använda vissa historiska jämförelse och ta bort dem som strider mot sin sak. Först av allt, det är fullständigt idiotiskt att dra paralleller till historien och inbilla sig att det skall ske igen – för det krävs en exakt likadan händelse, samma förutsättningar samt samma individer – det är för många faktorer! Jösses – vi måste snart införa IQ – test innan de får rösta!

Jag har lösningen, och det kommer även stärka vår stadskassa – Paradise Hotel – The goverment fight!

Tänk er vi skickar Annie, Batra, Jan, Göran, Löven, Romson, Jonas, Jimmie (om han inte e sjukskriven)  och för kul skull Schyman till ett lyxigt hak på en ö – vi kastar in en jävla massa sprit – samma regler som i Paradise hotel och vinnaren får bli president istället ( ska bara ändra grundlagen lite) – Där kan de knulla, ljuga och kröka runt tills vi har en vinnare – fördelen är att vi som e trötta på dem, kan byta kanal! – Jeep, ni hörde rätt – vi sänder detta live – och dygnet runt streaming på nätet. Rättigheterna säljer vi de stora kanalerna i världen, pengarna rätt in i statskassan.

Detta blir stort, så jävla stort – kan se utländsk media – Sweden,  The country where you fuck,lie and drink your way to power! Vi kommer tjäna mer pengar på detta än skatter och annat trams.

Tro mig, det kommer finansiera allt – äldreomsorg, vård , flyktingar och mer därtill – Norge kommer framstå som ett U-land sen!

Tänk bara nära Lövfen oljar in Schyman samtidigt som han har en flint med Annie. Batra under täcket med Jimmie, Romson först ut med pippa i TV- Lille Hägglund gick in i hennes famn!

Jag tycker vi kör detta – mäktigt………. eller kan de kanske bara typ klunsa om det!

Tack & förlåt!

Kommentera

